Życie miodem słodzone 2 - harmonogram reklam / Strona główna <

Życie miodem słodzone 2 - harmonogram reklam

Rozpoczął się drugi rok kampanii „Życie miodem słodzone”. Prowadzone działania, podobnie jak w ubiegłym roku, mają na celu podkreślenie walorów smakowych, odżywczych, a także pielęgnacyjnych naturalnego miodu, jak również pogłębienie wiedzy na temat dobroczynnych właściwości produktów pszczelich. W kampanii stawiamy na ukazanie różnorodność odmian miodu oraz jego unikalne właściwości organoleptyczne. Celem kampanii jest również zwrócenie uwagi na historię miodu jako naturalnego produktu z długą tradycją, od wieków obecnego w diecie człowieka i powszechnie wykorzystywanego w kuchniach całego świata.

 

Harmonogram reklam:

 


Polsat 2 - listopad 2008


Polsat Cafe - grudzień 2008

 


Polsat News - listopad 2008


Polsat 2 - grudzień 2008

 

TVP 1 i TVP 2  z emisją spotów reklamowych dołączą w styczniu 2009 roku.

 

Masz problem z odczytaniem pliku?

 
> Galeria zdjęć (losowe zdięcia)
Dodano: 2010-11-13 Dodano: 2010-04-20 Dodano: 2007-09-10 Dodano: 2010-04-20