Życie miodem słodzone - podsumowanie kampanii / Strona główna <

Życie miodem słodzone - podsumowanie kampanii

Geneza projektu:

-Produkcja miodu w Polsce – ok. 14 tys. ton rocznie
-Spożycie – 0,35 kg na osobę
-Wysoka sezonowość konsumpcji przypadająca na okres jesienno – zimowy
-W porównaniu do krajów UE, produkcja i konsumpcja miodu w Polsce jest 10 razy niższa


Kampania promocji miodu realizowana jest w ramach mechanizmu Wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych Unii Europejskiej (WPR)


Założenia dotyczące finansowania kampanii:
-Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych – 20%
-Unia Europejska – 50%
-Rzeczpospolita Polska – 30%
-Całkowity budżet programu netto – 649 921 Euro


Współudział w współfinansowaniu kampanii do chwili obecnej (w tyś. zł)

 

Członk.

Konsorcjum

 

Kredyt bankowy SPZ

 

Środki własne SPZ

  Członk.

SPZ

 

Związki pszczelarzy i firmy

 

Pszczelarze indywidualni niezrzeszeni w SPZ

701

400

240

67

57

2,5

 

Założenia kampanii:
- Ogólnopolski program promocji miodu i produktów pszczelich
- Działania skierowane do konsumentów, jak i innych uczestników rynku miodu
- Czas trwania kampanii – projekt rozpoczął się 8 października 2007, a zakończy 7 października 2009 roku.


Cele kampanii:
- Upowszechnienie spożycia miodu w Polsce
- przełamanie sezonowości w sprzedaży i konsumpcji
- wprowadzenie miodu do codziennej diety Polaków
- Budowanie świadomości konsumenta na temat znaczenia miodu w racjonalnej diecie oraz różnorodności jego zastosowań
- wartości smakowych i odżywczych miodu
- odmian miodu i ich walorów


Przekaz kampanii:
Poznaj się na naturalnym miodzie prosto od naszych pszczół i codziennie osładzaj nim życie


ŻYCIE MIODEM SŁODZONE - cały dokument opracowany przez Zarząd SPZ
P.S.
Dodam że nasz PszczeliPark również pomagał w promocji miodu (non-profit)

 
> Galeria zdjęć (losowe zdięcia)
Dodano: 2010-04-20 Dodano: 2009-07-08 Dodano: 2009-04-24 Dodano: 2009-07-07