NOWA MARKA - "LUBELSKIE". / Strona główna <

NOWA MARKA - "LUBELSKIE".

Przyznanie certyfikatów jest zwieńczeniem największej, tegorocznej akcji promocyjnej Lubelszczyzny, ale projekt budowania marki regionalnej, realizowany przez Departament Koordynacji Projektów Europejskich Urzędu Marszałkowskiego, ma charakter długofalowy. Jego kolejnym etapem jest promocja towarów i usług oznaczonych marką ”Lubelskie” na terenie kraju oraz w Unii Europejskiej.
Trwają prace nad przygotowaniem wniosku o dofinansowanie tej kampanii ze środków UE.
Trzymiesięczna kampania reklamowa marki ”Lubelskie”, której twarzą jest Elżbieta Sawerska - Miss Polski 2004, zorganizowana została ze sporym rozmachem.
Zrealizowano film reklamowy, spoty telewizyjne i radiowe, rozwieszono 100 billboardów, a specjalne foldery i ulotki trafiły do 150 tysięcy gospodarstw domowych.
Nową markę reklamowano także na łamach 8 najpoczytniejszych dzienników i tygodników lokalnych oraz za pośrednictwem mailingu internetowego skierowanego do około 5 tysięcy liderów opinii publicznej.

Informacyjnej kampanii internetowej towarzyszyły banery na serwisach regionalnych oraz specjalny interaktywny serwis ”MARKA.LUBIELSKIE” .

 
> Galeria zdjęć (losowe zdięcia)
Dodano: 2010-11-13 Dodano: 2007-08-23 Dodano: 2009-04-24 Dodano: 2010-04-20