Kampania reklamowa programu "Życie miodem słodzone" / Strona główna <

Kampania reklamowa programu "Życie miodem słodzone"

Konsorcjum producentów miodu pod przewodnictwem Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych oraz Agencja Rynku Rolnego zorganizowało projekt ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Życie miodem słodzone", promującą spożycie miodu naturalnego.

Projekt kampanii to rezultat nowatorskiego wykorzystania środków UE na promocję miodu. Zostanie on zaprezentowany podczas konferencji prasowej 6 lutego o godz. 11.00 w Zamku Ujazdowskim (Qchnia Artystyczna) w Warszawie.

Smaku konferencji dodadzą miodowe inspiracje Marty Gessler.

 

Zapraszamy do galerii Galeria PszczeliPark

 

Źródło: pr

 
> Galeria zdjęć (losowe zdięcia)
Dodano: 2010-11-13 Dodano: 2010-11-13 Dodano: 2009-04-24 Dodano: 2009-07-08